چهارشنبه, 12 ارديبهشت 1403
برنامه شناسایی، انتخاب، معرفی و تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی

1- برگزاری آیین های معرفی و تجلیل از نمونه های شهرستانی، استانی و ملی 

2- مسؤلیت برگزاری آیین های معرفی و تجلیل از برگزیدگان شهرستانی و استانی بر عهده مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی استان خواهد بود.

3- ارسال برنامه زمانبندی و اجرایی، افزایش سطح کیفی مراسمات، مستندسازی و ارسال گزارشات به دبیرخانه ملی از مهمترین انتظارات موجود از مدیریت های هماهنگی ترویج استان ها به شمار می آید.

4- برنامه زمانبندی و اجرایی آیین معرفی و تجلیل از برگزیدگان ملی پس از هماهنگی با مراجع بالادستی تدوین و ابلاغ خواهد گردید.

5-اجرای سی وهشتمین دوره شناسایی، انتخاب و معرفی برگزیدگان بخش کشاورزی.

6- جزییات اجرایی برنامه بر اساس آیین نامه اجرایی موجود و همچنین مصوبات کمیته سیاست گذاری و برنامه ریزی ستاد اجرایی برنامه بصورت مکتوب برای استان ها ابلاغ خواهد گردید.

7- توجه به اطلاع رسانی به موقع، فعال سازی مراکز جهاد کشاورزی دهستان و افزایش تعداد داوطلبان به میزان حداقل یک درصد بهره برداران استان (ثبت شده در سامانه جامع پهنه بندی) در مرحله شناسایی افراد واجد شرایط مورد انتظار است.

8- رعایت دقیق قوانین و مقررات ابلاغی، توجه به ظرفیت ها و تنوع رشته ها در استان ها، افزایش پرونده های کاندیداهای دریافت عنوان برگزیده ملی(متناسب با ظرفیت ها و قابلیت های استان ها) به دبیرخانه ملی مورد انتظار است.

9- شفاف سازی فرایند، پاسخگویی و مسؤلیت پذیری در طول مدت اجرای برنامه مورد انتظار است.


6.1.10.0
گروه دورانV6.1.10.0