شنبه, 8 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۱۳:۵۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 55
  • کد خبر : ۳۰۸۳۹
دفتر ترویج دانش و فناوری کشاورزی خبر داد:
نشست توجیهی هماهنگی برگزاری سی وهشتمین دوره شناسایی، انتخاب و معرفی برگزیدگان بخش كشاورزی

در تاریخ بیست وششم اسفند ماه سال جاری، نشست توجیهی هماهنگی برگزاری سی وهشتمین دوره شناسایی، انتخاب و معرفی برگزیدگان بخش کشاورزی باحضور مدیر کل و معاونان، روسای کارگروه های تخصصی و عوامل اجرایی برنامه در سطوح استان، شهرستان و مراکز جهاد کشاورزی دهستان به شکل مجازی با 589 نقطه اتصال برگزار شد.

۲۰۲۴۰۳۱۶_۰۹۴۴۵۱.jpg

برنامه با پخش آیاتی از کلام الله مجید و معرفی اعضاء و تشریح اهداف برنامه توسط دکتر قاسمی معاون دفتر ترویج دانش و فناوری کشاورزی شروع شد.

۲۰۲۴۰۳۱۶_۰۹۵۱۱۸.jpg

بعد از معرفی، مهندس گیلوری مسئول دبیرخانه ستاد شناسایی، انتخاب و معرفی برگزیدگان بخش کشاورزی به معرفی برنامه و چگونگی فرایند شناسایی و انتخاب را کامل برای حاضرین در وبینار تشریح نمودند.

در ادامه مهندس فتحی مدیر اطلاع رسانی و فناوری اطلاعات به همراه کارشناس فنی مربوطه نسبت به معرفی سامانه ثبت اطلاعات متقاضیان شرکت در برنامه اقدام نمودند.

3.jpg

در بخش پایانی برنامه دکتر موموندی مدیر کل دفتر ترویج دانش و فناوری کشاورزی ضمن تشریح اقدامات انجام شده در خصوص سی و هفتمین دوره و برنامه های پیشرو در راستای اجرای سی و هشتمین دوره از برنامه شناسایی و انتخاب و معرفی برگزیدگان، نسبت به پاسخگویی به سوالات حاضرین اقدام نمودند.

6.jpg

۲۰۲۴۰۳۱۶_۱۰۳۴۰۱.jpg

۲۰۲۴۰۳۱۶_۰۹۴۴۳۹.jpg

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0