جمعه, 31 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ 
  • تعداد بازدید : 391
  • کد خبر : ۲۲۱۷۸
دفتر ترویج دانش و فناوری کشاورزی خبر داد:
برگزاری جلسه برنامه ریزی فعالیت های آموزشی ترویجی مساله محور در استان زنجان

در راستای تبیین برنامه های آموزشی و ترویجی مساله محور استان زنجان در سال ۹۹ ، با حضور دکتر کرمی مدیر کل محترم دفتر ترویج دانش و فناوری کشاورزی وزارت متبوع جلسه ای در روز چهارشنبه مورخ 25تیر ماه سال جاری و با حضور ریاست محترم سازمان،مسؤل محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان، معاونت ها و مدیریت های تخصصی ستادی، مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها و مراکز جهاد کشاورزی و نیز مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و کانون خبرگان استان در محل سالن جلسات اشراق سازمان برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مسؤل محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان بیان نمودند که سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در جهت تحقق اهداف  توسعه روستایی  با تدوین برنامه ها  و فعالیت های خود  در جهت ارتقاء  سطح آگاهی  و مهارت های حرفه ای روستاییان گام‌های خوبی برداشته  و جزو استان های  دارای رتبه برتر می باشد.

 سپس آقای مهندس تاراسی رئیس محترم سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن اشاره به ترویج به عنوان یکی از ارکان اساسی توسعه بخش کشاورزی ، بهره وری و افزایش تولید در استان، از کشاورزان خبره و نمونه بعنوان مصداق بارز دستیابی به شعار جهش تولید یاد کرد.
در ادامه خانم مهندس حدادی مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی ضمن ارائه گزارش عملکرد در حوزه آموزش و ترویج کشاورزی، دستیابی به اهداف آموزشی و ترویجی را نیازمند تعامل و هم افزایی مستمر بخشهای تخصصی، تحقیقاتی و ترویجی از یک سو و همراهی و مشارکت شبکه عاملین ترویج غیردولتی بویژه خبرگان بخش کشاورزی از سوی دیگر دانستند.

در خاتمه آقای دکتر کرمی مدیر کل محترم دفتر ترویج دانش و فناوری کشاورزی موسسه با اظهار رضایت از تعاملات بسیار خوب ترویج استان با بخش های تخصصی و همچنین حضور واحدهای تخصصی و تحقیقاتی استان و نیز خبرگان بخش کشاورزی در جلسه،  شناسایی دقیق مسائل و مشکلات بخش کشاورزی استان را لازمه مشارکت همه جانبه کلیه دست اندرکاران این بخش برشمرده که منجر به ارائه راهبردهای ترویجی مناسب در حل مشکلات مربوطه و دستیابی به اهداف تولیدی این بخش می گردد.
در این جلسه مدیران جهاد کشاورزی شهرستان های تابعه از طریق ارتباط ویدیو کنفرانس در تبیین مسائل و مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب ترویجی در منطقه مشارکت داشتند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0