دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403
Slogan
  • ساعت : ۱۰:۰۸
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ 
  • تعداد بازدید : 56
  • کد خبر : ۳۱۰۸۱
معاون  توسعه و مدیریت منابع جهاد کشاورزی:
با پیشرفت تكنولوژی‌ نوع آموزش‌ها باید تغییر كند
معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت جهاد کشاورزی در مراسم پاس‌داشت مقام معلّم گفت: با پیشرفت تکنولوژی‌ نوع آموزش‌ها باید تغییر کند.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاوری و به نقل از مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)؛ هوشنگ محمدی، معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت جهاد کشاورزی در مراسم پاس‌داشت مقام معلّم که  در مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد به بیان سوابق آموزشی مرکز در سال‌های گذشته پرداخت و تاکید کرد: با پیشرفت تکنولوژی نوع آموزش‌ها نیز باید تغییر کند.

محمدی گفت: ما باید در حوزه آموزش و ورود تکنولوژی‌ها و ترویج آن‌ها به کشاورزی فعال‌تر عمل کنیم تا کشاورزان و خرده دهقانان از تکنولوژی‌های روز کشاورزی بهره‌مند شوند.

وی ضمن تاکید بر ایجاد فضای جدید برای پرورش و تربیت کشاورزان آینده، بیان کرد: پروژه‌هایی را طراحی کرده و امکانات ویژه‌ای در اختیار فارغ‌التحصیلان هنرستان‌های کشاورزی قرار دهیم.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت جهاد کشاورزی افزود: در حال حاضر متوسط سن کشاورزی ۵۵ سال است و اغلب کشاورزان سطح سوادشان خواندن و نوشتن است و ما باید تکنسین‌پروری را در بخش کشاورزی دنبال کنیم.

محمدی در پایان سخنان خود گفت: اگر به بخش آموزش و ترویج توجه بیشتری نشود، آینده تربیت نیرو در بخش کشاورزی دچار بحران خواهد شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0