شنبه, 15 ارديبهشت 1403
Slogan
  • ساعت : ۱۳:۴۹
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ 
  • تعداد بازدید : 42
  • کد خبر : ۳۰۹۹۳
با حضور رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی:
برگزاری جلسه مشترك با رئیس سازمان فنی و حرفه ای كشور
جلسه مشترک محمد مهدی قاسمی رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی با عظیمی رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور با حضورمیرجلیلی معاون آموزشی و نساجی مدیرکل دفتر آموزش بهره برداران و مشاغل کشاورزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی؛ محمد مهدی قاسمی معاون سازمان تات تاکید کرد:برای دانش بنیان کردن کشاورزی و پایداری تولید در بخش کشاورزی به ویژه استفاده بهینه از منابع پایه آب و خاک کشور باید از تمامی ظرفیت‌های قانونی استفاده نمود.

قاسمی با اشاره به اینکه  یکی از ظرفیت های قانونی، استقرار نظام صلاحیت حرفه‌ای است؛ گفت: موسسه آموزش و ترویج کشاورزی آمادگی دارد تا با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای کشور برای اجرایی شدن صلاحیت حرفه‌ای بخش کشاورزی همکاری نماید.

در این جلسه عظیمی رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور ضمن اعلام آمادگی برای همکاری متقابل برای اجرای نظام صلاحیت حرفه‌ای بخش کشاورزی بر استفاده از ظرفیت‌های علمی وزارت جهاد کشاورزی تاکید نمود.

گفتنی است، استفاده حداکثری از ظرفیت های طرفین از جمله مهمترین موضوعات مطرح شده در این نشست مشترک بود و تاکید شد ضمن انعقاد تفاهم‌نامه مشترک زمینه‌های همکاری اجرایی در سال 1403 تعیین شود.

 

امتیاز :  ۵/۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0