شنبه, 15 ارديبهشت 1403
Slogan
  • ساعت : ۱۱:۱۶
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ 
  • تعداد بازدید : 53
  • کد خبر : ۳۰۹۸۶
به میزبانی دفتر  آموزش بهره برداران و مشاغل کشاورزی:
برگزاری جلسه كارگروه ستادی آموزشی- ترویجی با صندوق بیمه كشاورزی
دومین جلسه کارگروه ستادی برنامه ریزی آموزشی- ترویجی با صندوق بیمه کشاورزی با موضوع ارائه گزارش برنامه ها و اجرای فعالیت های آموزشی - ترویجی بیمه کشاورزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی؛ در این جلسه، مجتبی نساجی زواره مدیر کل دفتر آموزش بهره برداران و مشاغل کشاورزی اهم برنامه ها و فعالیت های انجام گرفته در خصوص این برنامه را تشریح نمود.

وی در این جلسه بر پیگیری مستمردفاتر از  فعالیت ها و تعهدات مرتبط در سطح استان ، برگزاری منظم جلسات دبیرخانه و گزارش عملکرد ماهانه تاکید نمود.

راستگو معاون مدیر کل دفتر آموزش و ترویج بیمه کشاورزی ضمن قدردانی از فعالیت ها و اقدامات انجام گرفته توسط این موسسه در سال 1402 پیشنهاد  کرد: ضمن استمرار جلسات کار گروه ملی و استانی پیگیری لازم برای اجرای باقی مانده تعهدات این برنامه در سال 1403 صورت پذیرد.

گفتنی است این جلسه با حضورمجتبی نساجی زواره مدیر کل دفتر آموزش بهره برداران و مشاغل کشاورزی و نمایندگان دفاتری ستادی موسسه و راستگو معاون مدیر کل دفتر آموزش و ترویج صندوق بیمه کشاورزی برگزار شد؛  همچنین در این جلسه هریک از نمایندگان دفاتر ستادی به ارائه گزارش فعالیت‌های صورت گرفته در سال 1402 پرداختند و برنامه‌ها و راهکارهای اجرایی در سال 1403 را ارائه نمودند.

 

 

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0