سه‌شنبه, 11 ارديبهشت 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۸:۵۲
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ 
  • تعداد بازدید : 139
  • کد خبر : ۳۰۹۰۲
موسسه آموزش و ترویج کشاورزی:
برگزاری جلسه توانمندسازی اعضای صندوق‌های اعتبارات خرد زنان روستایی و عشایری
نشستی به منظور تحلیل وضعیت موجود، آسیب شناسی و بررسی نحوه توانمندسازی اعضای صندوق های اعتبارات خرد زنان روستایی و عشایری به منظور معرفی الگوهای مناسب اجتماعی اقتصادی با هدف توسعه جوامع محلی در موسسه آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی ؛ در این نشست فریبا تقی پور رئیس گروه ظرفیت سازی و توسعه اجتماعی، گزارش جامعی از بدو تشکیل صندوق‌های اعتبارات خرد زنان روستایی و عشایری، الگوهای جهانی که مورد استفاده این صندوق‌ها بوده و روند فعالیت کار آن‌ها تاکنون را ارائه داد.

سپس شعبانعلی فمی عضو هیأت علمی دانشگاه تهران، پروپوزال فشرده توانمند سازی صندوق های اعتباری خرد زنان روستایی در ایران را ارائه داد و مشکلات و راهکار های راهبردی و نوآورانه را بررسی و اهداف این طرح را برشمرد.

در ادامه جلسه اعضای حاضر نظرات و پیشنهادات خود و نحوه ادامه همکاری کارگروه به منظور رسیدن به یک الگوی جامع و نوآورانه برای پیشرفت در ادامه روند فعالیت صندوق‌های اعتبارات خرد زنان روستایی را تشریح کردند.

گفتنی است در این نشست شعبانعلی فمی عضو هیأت علمی دانشگاه تهران، ریحانه شاقلی عضو هیأت علمی مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی، علی میرزایی مدیرکل دفتر رسانه های آموزشی ترویجی و روسای گروههای تخصصی دفتر توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری حضور داشتند.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0