سه‌شنبه, 11 ارديبهشت 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۸:۰۷
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ 
  • تعداد بازدید : 130
  • کد خبر : ۳۰۸۷۱
موسسه آموزش و ترویج کشاورزی:
تشكیل اولین جلسه شورای دفتر شبكه دانش و رسانه‌های ترویجی
اولین جلسه شورای دفتر شبکه دانش و رسانه‌های ترویجی در سال جدید با حضور سرپرست و سایر همکاران دفتر رسانه، به منظور تبیین نقشه راه و سیاست‌های کلی دفتر در سال جاری و بررسی گزارش عملکرد هر یک از گروه‌هاي دفتر در فروردین ماه سال 1403 تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی؛ سرپرست دفتر شبکه دانش و رسانه‌های ترویجی در این جلسه ضمن تشکر از زحمات همکاران در سال گذشته به تشریح سیاست‌های کلی دفتر پرداخت و بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات اداری تأکید کرد.

علی‌میرزایی با اشاره به ضرورت برنامه‌محور و سازمان محوربودن کارها مبتنی بر اولویت‌های بالادستی، به ساماندهی فعالیت‌های دفتر در قالب یک تیم سازمان‌یافته و حرفه‌ای منسجم تأکید کرد.

وی افزود: ارتقای کیفی فعالیت‌ها و برنامه‌ها، تمرکز بر اولویت‌های کاری، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های استانی همراه با جلب مشارکت بخش خصوصی و تشکل‌های مردمی، بازنگری و بازتوزیع شرح مأموریت‌های گروه‌ها و افراد در رویدادهای مشارکتی شایسته محور درسال پیش‌رو در دستور کار دفتر قرار خواهد گرفت.

سرپرست دفتر شبکه دانش و رسانه‌های ترویجی با توجه به طرح و سیاست‌های کلان در نظرگرفته شده برای دفتر؛ اولویت‌بندی برنامه‌ها، اجرای برنامه‌های کوتاه مدت و درنظر گرفتن ظرفیت‌های استانی در تولید و نشر آثار رسانه‌ای را در دستورکار قرار داد.

گفتنی است در این جلسه هریک از مسئولان و کارشناسان مسئول بخش‌های مستقل به تشریح فعالیت‌ها وگزارش عملکرد خود در سال گذشته پرداختند.

 

امتیاز :  ۵/۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0