سه‌شنبه, 11 ارديبهشت 1403
Slogan
  • ساعت : ۱۴:۲۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ 
  • تعداد بازدید : 140
  • کد خبر : ۳۰۸۶۷
عرفان علی میرزایی خبر داد:
پخش برنامه مجله كشاورزی از رادیو اقتصاد
سرپرست دفتر شبکه دانش و رسانه‌های ترویجی با توجه به شیوع بیماری زنگ زرد گندم در فصل بهار و با تأکید بر اهمیت مقابله با بیماری یادشده از طریق آموزش و اطلاع‌رسانی به موقع از تهیه و پخش چهار عنوان برنامه رادیویی و تلویزیونی طی هفته جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی؛ علی‌میرزایی مدیر کل دفتر شبکه دانش و رسانه‌های ترویجی گفت: موضوع بیماری زنگ زرد گندم، ضرورت توجه و راه‌های مبارزه با آن در برنامه تلویزیونی رویش، در روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری، مورخ 18 تا 19 فروردین از شبکه آموزش سیما پخش شد.

وی افزود:آرشیو برنامه‌ تلویزیونی رویش را از کانال تلوبیون از شبکه آموزش به آدرس   htpps://tv7.ir>program و برنامه رادیو اقتصاد به آدرس http://radio.iranseda.ir را می توانید ببینید و بشنوید.

گفتنی است برنامه مجله کشاورزی با موضوع زنگ زرد گندم با حضور همایون کاظمی، کارشناس سازمان حفظ نباتات، از رادیو اقتصاد  درساعت 15 تا 16 عصر، روز یکشنبه 19 فروردین پخش شد.  همچنین دومین برنامه با موضوع کنترل بیماری زنگ زرد گندم، با حضور حمید یدایی از دیگر کارشناسان سازمان حفظ نباتات روز سه‌شنبه 21 فروردین، در همان ساعت پخش از رادیو اقتصاد به روی آنتن خواهد رفت.

photo10686335169.jpg

امتیاز :  ۵/۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0