جمعه, 10 فروردين 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۳/۲۷ 
  • تعداد بازدید : 324
  • کد خبر : ۲۳۵۸۳
تولید ۱۱ هزار و ۹۵۰ دقیقه برنامه‌های تلویزیون ملی با ایجاد پایگاه‌های ثابت تلویزیونی در سازمان صدا و سیما

تولید ۱۱ هزار و ۹۵۰ دقیقه برنامه‌های تلویزیون ملی با ایجاد پایگاه‌های ثابت تلویزیونی

در سازمان صدا و سیما

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، مدیرکل دفتر شبکه دانش و رسانه‌های ترویجی در نشستی که به منظور ارایه گزارش عملکرد دفاتر ستادی سازمان در سالن فجر سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی روز چهارشنبه ۲۶ خرداد برگزار شد، اظهار کرد: برای اولین بار در تاریخ کشاورزی کشور، در سال گذشته، موفق شدیم 11 هزار و 950 دقیقه برنامه‌های تلویزیون ملی را با ایجاد پایگاههای ثابت تلویزیونی در سازمان صدا و سیما تولید و پخش کنیم.  

مهندس علیرضا سیداسحاقی فعالیت‌های شاخص دفتر شبکه دانش و رسانه‌های ترویجی را در چهار حوزه رسانه ملی، رسانه‌های نوشتاری، سامانه‌های دانشی و رسانه های الکترونیکی مبتنی بر  ITو ICT برشمرد.

مدیرکل دفتر شبکه دانش و رسانه‌های ترویجی با بیان اینکه تمامی فعالیت‌های حوزه رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی محسوب می‌شود، گفت: در سال گذشته ۱۱ هزار و ۹۵۰ دقیقه برنامه های تلویزیون ملی (رویش، سفره سلامت و قهرمانان تولید) را تولید و پخش کردیم.

وی افزود: همچنین ۸۰ هزار دقیقه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی استانی، ۶۵۰ دقیقه برنامه‌های رادیویی ملی، 400 دقیقه فیلم مستند آموزشی ترویجی، ۲۵ عنوان میان برنامه و کلیپ، 9 عنوان اپلیکیشن کشاورزی، ۳۰ عنوان انیمیشن با موضوعات مختلف کشاورزی و همچنین ۶۸۵۰ اثر آموزشی ترویجی که در سامانه تالار ترویج دانش و فنون کشاورزی بارگذاری شده است، را در سال گذشته داشته‌ایم.

مهندس اسحاقی ادامه داد: ۴۵۰ عنوان رسانه‌های نوشتاری، سامانه کال سنتر که در ۵ استان پایلوت اجرا شده است و همچنین ۹۸۲۴ پیام به ۱۱۳۰۷ کاربر از طریق سامانه پیام رسان ملی پات ارسال شده است، از دیگر فعالیت‌های شاخص این دفتر است.

مدیرکل دفتر شبکه دانش و رسانه‌های ترویجی، جشنواره شهید آوینی و مستندسازی تاریخ شفاهی ایران را از دیگر فعالیت‌های دفتر رسانه برشمرد و افزود: همچنین استودیوهای کشاورز و شبکه مجازی برکت در کل کشور به عنوان شبکه ملی و ارتباطی منسجم و پایگاه اطلاع رسانی قوی بین بدنه وزارت جهاد کشاورزی با بهره برداران محسوب می‌شود. وی ادامه داد: سامانه کال سنتر یا تلفن گویا برای پاسخگویی به سوالات تخصصی بخش کشاورزی از دیگر فعالیت‌های مهم این دفتر محسوب می‌شود.

مهندس اسحاقی جریان‌سازی محتوایی در ستاد ملی رسانه وزارت جهادکشاورزی با تشکیل ۱۸ هسته محتوایی تخصصی و اجرایی را تشریح کرد و گفت: رسانه ملی پل ارتباطی با گروههای هدف در بخش کشاورزی است.

مدیرکل دفتر شبکه دانش و رسانه های ترویجی در پایان سخنان خود از اثربخشی پایگاه های ارتباطی سخن گفت.

گفتنی است، مهم‌ترین فعالیت‌های این دفتر و ستادملی رسانه وزارت جهادکشاورزی با پخش یک فیلم ۵ دقیقه‌ای به صورت بصری توصیف شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0