جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ 
  • تعداد بازدید : 509
  • کد خبر : ۲۰۳۹۲
دفترترویج دانش و فناوری کشاورزی خبر داد:
جلسه بهبود فرایند فعالیت های ستاد انتخاب نمونه های ملی بخش كشاورزی با حضور كارشناسان دفتر ترویج دانش و فناوری كشاورزی برگزار شد

در راستای بهبود فرآیند انتخاب و معرفی نمونه های بخش کشاورزی، جلسه ای روز یکشنبه مورخ 22اردیبهشت ماه سال جاری با حضور کارشناسان دفتر ترویج دانش و فناوری کشاورزی برگزار شد. در این جلسه ابتدا آقای مهندس پیری معاون محترم دفتر ترویج دانش و فناوری کشاورزی ضمن اشاره بر اهمیت و جایگاه فعالیت شناسایی و انتخاب نمونه ها و ضرورت بهبود فرآیند انتخاب و معرفی نمونه ها ستاد انتخاب نمونه ها مطالبی بیان کردند در ادامه آقای مهندس قباخلو ضمن ارائه گزارش کوتاه از مباحث مطرح شده در جلسات قبل خواستار ارائه نظرات کارشناسی همکاران شدند.

   نظرات و  پیشنهاد حاصل از جمع بندی جلسه:  

1- باتوجه به گذشت حدود 33 سال از سابقه انتخاب نمونه ها، ضرورت دارد ضرورت وجود رشته ها در ستاد انتخاب نمونه ها در کمیته سیاست گذاری و برنامه ریزی مجددا بررسی و تصمیم گیری( ایجاد، اصلاح و یا ادغام و حذف)شود.

2- به منظور سرعت بخشیدن به کار در استان ها، بهره گیری از توان کارشناسی و امکانات سایر بخش ها، کلیه فرم های ارزیابی عملکرد نمونه ها با هماهنگی روسای سازمان های جهاد کشاورزی استان ها، به مدیریت های مربوطه تا تنظیم نهایی پرونده ها واگذار شود

3- به دلیل تامین اعتبار پروسه شناسایی، انتخاب و معرفی نمونه ها، قطعا" فرایند آن با سرعت و استقبال بهتری در سطح ستاد و استان ها مواجه خواهد بود و بیشتر مورد توجه مدیران قرار خواهد گرفت.

4- به منظور سرعت بخشیدن در امر تکمیل پرونده و ضمایم آن، برای هر رشته در حد چند بند دستورالعمل یا توصیه نامه تنظیم و ارسال شود.

5- جدول زمانبندی فرایند شناسایی، انتخاب و معرفی نمونه های ملی تنظیم و بر اساس آن بدون در نظر گرفتن هر گونه ملاحظات عمل شود.

6- بطور کلی اضافه شدن رشته ها موجب زمان بر شدن فرایند می شود.

7- جهت تقویت پروسه انتخاب نمونه ها، پروژه کانون های یاد گیری مورد توجه و تاکید دفتر قرار گیرد.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0